Saturday, January 1, 2011

..aku dan mereka KMM10/11B3aras4wingA..

1 jan 2011,12am=)
idea tercetus dgn rakusnya. kami bersama2 m'hasilkan mende ni....
dan bilik aku,b3,aras4,no1 menjadi port utk menyiapkannye. hihi...happening gler dorg((:
kelihatan BradPitt dan Yuni bersungguh-sungguh draw kayu kayan kat bwh nun..hehe..
amat 'kacak sekali' mereka. siapakah mereka di b3aras4wingA?
meh cini sy perkenalkan~
b3441:AKU,schaIris,syarahch0mel,annielee.
b3442:jiha,echakecik,cida n yg diingati,anith((:
b3443:asma' yg cumeyl,kakak,kkak mach0 n awk yg b'spec. b3444:aziraYG4flat!mirasyadYGhappening!yuniYGmanje!wawaYGbest!
b3445:kakNORA
,miza,bradPitta.k.athirah,siewMeng~
b3446:anisNajwa/ketuaAras!!,b00nshanYG4flat!huda n yg diingati,MIRATASYA~
inilaH mEREka yg GENIUS!!!

Cinta kami kpd MATLAMAT HIDUP menjadi tunjang utama AZAM kami.
Azam aku? byk...bg aku,azam aku tiap tahun adalah sama je..
penuhi hasrat MAMA dan AYAH yang ingin aku tersenyum cemerlang dalam pelajaran..
aku percaya semua parents kite nak kite berjaya kan? =p
2011 adalah penentu masa depan kami. Kami akn berpisah pd 2011 juge..
huhu...sedihnye!!! Betul la pe yg pensyarah selalu ckp... Life kat Matrik ni kejap je... dulu berat hati nk tinggalkan family,study kat sini... tp inilah hakikat..
aku akan rindu situasi di KMM ni...
Tetibe aku teringat di waktu petang itu... aku kehilangan semangat. Aku terpaksa hadapinya sorang2 tanpa bantuan kwn2 aku sbb kami dipisahkan utk kelas Akaun. Kejadian tu membuatkan aku akan menangis pabila aku teringatkannya~ sakit sgt2..
tp apakan daya...demi mama dan ayah, aku kena teruskan jua PERJUANGAN ni. ptg tu aku ingat aku nk teruskan study kat library.... aku ingat aku dpt lupekn kejadian td..
tp apakan daya..ayh text aku..huhuuu..lg la aku touching~ siyes,hujan air mate kat situ gak...
sampaikan aku x perasan ade hamba ALLAH yang lain melihat aku tika itu..
tp mereka hanya mampu melihatnye..then aku kms2 buku aku..
aku bla..lepak sorg2 kat bawah KOLEJ MATRIKULASI MELAKA yg besaw gajah kat atas bukit nun..di situlah aku meluahkan semuanya~ternyata...mlm tu aku masih menangis tanpa henti)= huhuuuuuuuu.sampai situ je!! let by gone be gone~
kat KMM 2010 yg lepas... 'si dia'..seorang yg dicop jht tp bg aku, 'si dia' seorang yang sgt matang dan mementingkan masa depan.. papepun yg 'si dia' lakukan belakang aku, aku wat xtaw je...aku lalui sem1 bersama 'si dia'. tapi semua ni sekejap je..
time study week tu...aku mula renggang dgn 'si dia'. Byk perkara yg aku nk rahsiakan..semua yg aku kecewa tentang 'si dia'.. aku x mampu marah 'si dia'.. aku hanya diam dan terima 'si dia' seadanya....namun,hakikatnya aku sendiri x mampu bertahan....
kini,aku dan 'si dia' mungkin dah xde pape... 'si dia' pun in silent mode~ ntah la... dgn 'si dia', aku sgt setia. aku xnk jd pengkhianat cinta lg~ tp nilah hidup... x selalunya indah2 belaka.. 2011?
adakah aku perlu lupakan 'si dia'? sampai bila aku nak terus cmni.... sum1.. help me!!!~
kpd 'si dia'..aku harap lepaskan aku dgn kata2..

:: AKUTETAPAKUYANGDAHULU.thelittlesimple~

No comments:

Post a Comment